Dyżur świąteczny
Szanowni Rodzice
informujemy, że w dniach 23,28,29,30 i 31 grudnia 2015 r. świetlica szkolna będzie czynna w godzinach od 7.00 do 16.00… Czytaj dalej
Szanowni Rodzice
informujemy, że w dniach 23,28,29,30 i 31 grudnia 2015 r. świetlica szkolna będzie czynna w godzinach od 7.00 do 16.00… Czytaj dalej
W roku szkolnym 2015/16 Miesiąc Poligloty odbywał się pod hasłem ‚Not only Britain‚. W ramach tego miesiąca uczniowie poszczególnych klas IV-VI wykonywali prace językowo-plastyczne na temat krajów anglojęzycznych tj. Irlandii, USA, Kanady, Australii i Nowej Zelandii, wykorzystując przy … Czytaj dalej
26 listopada klasa IV a odwiedziła Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Krakowie. Wizyta ta poprzedzona była zajęciami w klasie IV na temat niepełnosprawności intelektualnej. Podczas zajęć dzieci dowiedziały się, jakie są stopnie niepełnosprawności intelektualnej oraz jej przyczyny. … Czytaj dalej
„Młody człowieku! To nie zabawa – masz prawo wiedzieć, jakie masz prawa. Na samym wstępie uwierz z ochotą, że jesteś młodą, ludzką istotą. Nikt nie ma prawa bić Cię, wyzywać, szturchać, obrażać lub Ci ubliżać, możesz się uczyć i … Czytaj dalej
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: