Niech żyje bal…
Serdecznie zapraszamy dzieci klas 0-III na Bal Karnawałowy, który odbędzie się 31 stycznia 2015 w godzinach od 9.30 do 12.00 w sali gimnastycznej.… Czytaj dalej
Serdecznie zapraszamy dzieci klas 0-III na Bal Karnawałowy, który odbędzie się 31 stycznia 2015 w godzinach od 9.30 do 12.00 w sali gimnastycznej.… Czytaj dalej
W naszej szkole zapraszanie babć i dziadków na uroczystość z okazji ich święta jest tradycją na stałe wpisaną już w repertuar imprez. Święto Babci i Dziadka to dzień niezwykły, pełen uśmiechów, wzruszeń, łez i radości.
W piątek 23 stycznia 2015 … Czytaj dalej
21 stycznia 2015 roku odbył się gminny etap 60. Ogólnopolskiego Konkursu Recytatorskiego, organizowany przez Centrum Kultury i Turystyki w Wieliczce. Naszą szkołę reprezentowało dwóch uczniów, Stanisław Zarański z klasy 4a i Szymon Hanf z klasy 5b. Chłopcy zaprezentowali recytację wierszy … Czytaj dalej
16 stycznia 2015 r. zapisał się w naszej szkole, jako Dzień Recytatora. W ramach wdrażania innowacji pedagogicznej pt. „Droga do Talentowa” przeprowadzony został konkurs recytatorski pod tytułem „Strzałkowska vs Frączek, czyli trudne wierszyki łamiące języki”. Uczniowie klas O-III oraz IV- … Czytaj dalej
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: