Aktualności
VIII Gminny Przegląd Teatrzyków Dziecięcych „Teatr i my”
VIII Gminny Przegląd Teatrzyków Dziecięcych „Teatr i my”
już za nami…
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. E.J. Jerzmanowskiego w Wieliczce serdecznie dziękuje wszystkim zespołom teatralnym, reżyserom i opiekunom za udział
w
VIII Przeglądzie Teatrzyków Dziecięcych „Teatr … Czytaj dalej
Ogłoszenie wyników konkursu plastycznego “Erazm Józef Jerzmanowski na banknocie”.
Znamy już laureatów szkolnego konkursu plastycznego dla uczniów klas 4-8 pt. “Erazm Józef Jerzmanowski na banknocie”.
Nagrodę główną, bon o wartości 100 zł, zdobywa praca autorstwa Antoniego Goneta z kl. 7d. Ponadto jury postanowiło wyróżnić banknoty: Niny Rydzewskiej z kl. … Czytaj dalej
Blog
Festiwal Poliglotów
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Językowe aplikacje
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
- na stronie http://writingexercises.co.uk/children znajdziecie generator pomocny przy tworzeniu historyjek i krótkich opowiadań. Po kliknięciu na odpowiednią zakładkę automatycznie zostanie
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
- czyta ze
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: