1% nie tak wiele
„1% nie tak wiele
Aby stać się przyjacielem
Aby pomóc naszej szkole
Aby stać się dziś aniołem”… Czytaj dalej
„1% nie tak wiele
Aby stać się przyjacielem
Aby pomóc naszej szkole
Aby stać się dziś aniołem”… Czytaj dalej
Po raz kolejny nasza szkoła przystąpiła do akcji ODBLASKOWA SZKOŁA organizowanej przez Wydział Ruchu Drogowego Komendy Wojewódzkiej Policji w Krakowie. Konkurs ma na celu propagowanie zachowań, prowadzących do poprawy bezpieczeństwa na naszych drogach. Dzieci w formie zabaw, happeningów, konkursów, pokazów … Czytaj dalej
Od września roku szkolnego 2013/2014 w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 realizowany jest projekt „Moja przerwa”. Jest to inicjatywa nauczycieli klas IV – VI, która sprzyja podniesieniu bezpieczeństwa wśród uczniów oraz pozwala w sposób wartościowy spędzić czas wolny … Czytaj dalej
15 października 2013 odbyło się w naszej szkole pasowanie na pierwszoklasistę.Tego dnia 85 uczniów klas pierwszych krokiem poloneza wkroczyło dumnie na salę gimnastyczną aby zaprezentować swoje umiejętności recytatorskie, wokalne i taneczne oraz pochwalić się wiedzą dotyczącą swojej Ojczyzny i bezpieczeństwa.… Czytaj dalej
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: