Aktualności
Bal karnawałowy
W dniu 25.01.2020 roku w szkole odbył się bal karnawałowy, w którym wzięły udział wszystkie klasy 0-3. Kreatywność najmniejszych nie znała granic, co dało się zauważyć w przepięknych strojach, rekwizytach
i charakteryzacjach dzieci. Widać, że zarówno one, jak i rodzice … Czytaj dalej
„Spotkania w świecie ciszy” – materiał
Materiał do obejrzenia na stronie internetowej:
https://regiony.tvp.pl/38241178/spotkania-w-swiecie-ciszy… Czytaj dalej
„Czwórka w telewizji”
Informujemy, że w naszej szkole w grudniu odbyło się nagranie do programu telewizyjnego „W świecie ciszy”, w którym nauczyciele i uczniowie naszej szkoły prezentowali działania związane z realizacją innowacji pedagogicznej „Gadające dłonie”, związanej z wprowadzaniem elementów języka migowego do edukacji … Czytaj dalej
Blog
Festiwal Poliglotów
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Językowe aplikacje
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
- na stronie http://writingexercises.co.uk/children znajdziecie generator pomocny przy tworzeniu historyjek i krótkich opowiadań. Po kliknięciu na odpowiednią zakładkę automatycznie zostanie
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
- czyta ze
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: