Aktualności
” Skarpetki w akcji” w konkurs organizowany przez Teatr Groteska.
Szanowni Państwo!
Zwracamy się do Was z wielką prośbą o głosowanie na inscenizację teatralną ” Skarpetki w akcji” w konkursie organizowanym przez Teatr Groteska. Przedstawienie, na które należy głosować zostało przygotowane przez uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych z OB. Głosowanie … Czytaj dalej
Informacja Dyrektora szkoły dotycząca opieki dzieci w czasie zdalnego nauczania.
Szanowni Państwo.
Poniżej zamieszczono wzór wniosku dotyczącego opieki świetlicowej oraz zdalnych zajęć dla uczniów, których rodzice pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadanie publiczne:
Wniosek do pobrania (plik)
Wniosek można pobrać również z zakładki ZDALNA EDUKACJA: sp4wieliczka.pl/zdalne-nauczanie/
Powrót do nauki zdalnej
Od 22 marca do 11 kwietnia uczniowie wszystkich klas szkół podstawowych będą uczyli się zdalnie – to najważniejsza zmiana w funkcjonowaniu szkół i placówek wprowadzona z powodu pogarszającej się sytuacji epidemicznej.
www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/wracamy-czasowo-do-nauki-zdalnej-w-szkolach… Czytaj dalej
Blog
Rozstrzygnięcie konkursu „BAJKOWE SMOKI” w grupach przedszkolnych
„Tworzyć to znaczy wyrażać to, co ma się w sobie.
Wszelki autentyczny wysiłek twórczy jest czymś wewnętrznym.”
Henri Matisse
W maju bieżącego roku odbył się w grupach przedszkolnych kolejny konkurs plastyczny pt. „BAJKOWE SMOKI”. Celem konkursu było przedstawienie postaci … Czytaj dalej
Miniprojekt rozwijający kompetencje czytelnicze
Miniprojekt „Zaproszenie do wspólnej zabawy w tworzeniu książeczki – Wiosenne przygody Wesołego Królika w grupie 0A” powstał w celu rozwijania kompetencji czytelniczych oraz pomysłowości i kreatywności dzieci. Ideą tego projektu było wspólne stworzenie książki, w której każde dziecko ma swoją … Czytaj dalej
Lekcja otwarta z przyrody z zastosowaniem TIK-u
Poniżej zamieszczam konspekt lekcji, na której uczniowie pracowali na przygotowanych przeze mnie ćwiczeniach interaktywnych, na platformie learningapps, wykorzystując tablety.
Temat: Szkielet i mięśnie umożliwiają ruch 2h lekcyjne.
Cel lekcji: Uczeń zaprezentuje swoją wiedzę z 3 ostatnich lekcji, poszerzy … Czytaj dalej
Programowanie z eTwinning
Pierwszy raz z ideą e-Twinningu spotkałam się trzy lata temu podczas jubileuszowej konferencji warsztatowej w Warszawie. Program obchodził wówczas swoje 10 urodziny i od roku 2014 został ściśle powiązany z Erasmus+, programem Unii Europejskiej wspierającym edukację, szkolenia, inicjatywy młodzieżowe oraz … Czytaj dalej
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: