Informacja świetlicy szkolnej.
Kartę zapisu można pobrać ze strony szkoły w zakładce „o szkole” „świetlica szkolna” http://sp4wieliczka.pl/wp-content/uploads/2021/05/KARTA-ZAPISU-DZIECKA-DO-%C5%9AWIETLICY-SZKOLNEJ-20212022.pdf… Czytaj dalej
Kartę zapisu można pobrać ze strony szkoły w zakładce „o szkole” „świetlica szkolna” http://sp4wieliczka.pl/wp-content/uploads/2021/05/KARTA-ZAPISU-DZIECKA-DO-%C5%9AWIETLICY-SZKOLNEJ-20212022.pdf… Czytaj dalej
28 maja w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr4 w Wieliczce odbyło się uroczyste wręczenie nagród w VIII Gminnym Przeglądzie Teatrzyków Dziecięcych „Teatr i my”. Zapraszamy do zapoznania się z relacją fotograficzną z tego wydarzenia:
„W każdej wiedzy jest tyle prawdy, ile jest w niej matematyki” – Immanuel Kant.
Życzymy matematycznych sukcesów w drugim dniu egzaminów.
Zdjęcia, filmy, plakaty, karty pracy i inne materiały, ze względu na ich rozmiar, udostępniam na dysku Google w folderze o nazwie SP4 Wieliczka Projekt Materiały AR.
1. Korespondencja z organizatorem kursu ‘Integrating ICT in Pedagogy’ – chmura wyrazowa wykonana w … Czytaj dalej
Jednym z najciekawszych bloków szkolenia w Portugalii było kodowanie. Poznawaliśmy platformy służące do nauki kodowania on-line dla najmłodszych.
Po powrocie ze szkolenia i rozpoczęłam kursy kodowania z moją klasą 2a na platformach Code.org i Kodable.com.
Uczniowie byli zmotywowani i zachwyceni … Czytaj dalej
W kwietniu 2017 r. uczestniczyłyśmy w szkoleniu z zakresu metod aktywizujących w Lizbonie. Poznałyśmy jak również odświeżyłyśmy wiele ciekawych metod. Miłe wspomnienia niezapomnianych przeżyć w czasie pracy w oparciu o zabawę w międzynarodowej grupie nauczycieli zachęciły nas do wykorzystania niektórych … Czytaj dalej
W ramach upowszechniania rezultatów po szkoleniu zrealizowane zostały następujące czynności:
(uczniowie są motywowani do używania w/w narzędzi nie tylko w ramach odrabiania zadań domowych czy nauki języka angielskiego, ale … Czytaj dalej
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: