Aktualności
Lekcja w kinie -” Czy social media mogą być toksyczne?
Podczas lekcji prowadzonej na sali kinowej … Czytaj dalej
Zaczarowane wersy „Głośno o marzeniach”.
W dniach 29.02. 2024, oraz 1.03.2024 odbyła się już IX edycja przeglądu poezji dziecięcej „Zaczarowane wersy” . „Głośno o marzeniach” tak brzmiało hasło tegorocznego przeglądu.
Uczestnicy jak również widownia miała okazję odkryć … Czytaj dalej
SUKCESY NASZYCH UCZNIÓW W ETAPIE GMINNYM OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU RECYTATORSKIEGO.
W dniach 12-13 marca bieżącego roku odbyły się w Wielickim Centrum Kultury eliminacje gminne Ogólnopolskiego Konkursu Recytatorskiego. Naszą szkołę reprezentowały następujące
osoby:
TURNIEJ RECYTATORSKI ( kl. I-III)
• Blanka Lach (1E)
• Alicja Stojek (1G)
• Ewa Lachowicz … Czytaj dalej
Blog
Festiwal Poliglotów
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Językowe aplikacje
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
- na stronie http://writingexercises.co.uk/children znajdziecie generator pomocny przy tworzeniu historyjek i krótkich opowiadań. Po kliknięciu na odpowiednią zakładkę automatycznie zostanie
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
- czyta ze
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: