Aktualności
Projekt ekologiczny „Tak to widzę”- autor: Romana Wrońska
Projekt ekologiczny „Tak to widzę”- autorstwa Romany Wrońskiej skierowany był w szczególności do wszystkich 6 klas. Mówił o naszym samopoczuciu i naszej przyszłości. Obejmował on przedmioty takie jak: technika, plastyka, j. polski, biologia.
Celem projektu… Czytaj dalej
Zdrowe odżywianie kluczem do sukcesu uczniów podczas zdalnej nauki z j.angielskiego i w edukacji wczesnoszkolnej
Nadrzędnym celem projektu było propagowanie zdrowego stylu życia związanego z odżywianiem wśród uczniów klas 1 w warunkach zdalnej edukacji w domu, w czasie pandemii wirusa COVID-19.
Efekty zrealizowanego projektu:
-uczniowie są lepiej zmotywowani do nauczenia się słownictwa i zwrotów związanych … Czytaj dalej
Blog
Programowanie z eTwinning
Pierwszy raz z ideą e-Twinningu spotkałam się trzy lata temu podczas jubileuszowej konferencji warsztatowej w Warszawie. Program obchodził wówczas swoje 10 urodziny i od roku 2014 został ściśle powiązany z Erasmus+, programem Unii Europejskiej wspierającym edukację, szkolenia, inicjatywy młodzieżowe oraz … Czytaj dalej
Ćwiczenie kreatywne „SZKIELET” w innej odsłonie
Jedno z poznanych w czasie szkolenia w Lizbonie ćwiczeń – „Szkielet” wykorzystałam w trakcie zajęć logopedycznych z uczniem oddziału zerowego. Zamiast szkieletu pocięłam koszulę. Chłopiec miał ułożyć według własnego pomysłu z pociętych elementów inne ubrania. Powstał w ten sposób zbiór … Czytaj dalej
Szkielet
W czasie szkolenia zagranicznego w Lizbonie, w którym uczestniczyłam w ramach projektu „Język i nowoczesne metody kształcenia drogą do sukcesu naszej szkoły”, poznałam wiele metod aktywizujących zarówno zespół nauczycieli jak i uczniów. Jedno z tych narzędzi- „szkielet” zastosowałam w trakcie … Czytaj dalej
Scenariusz zajęć ogólnorozwojowych
NAUCZYCIEL PROWADZĄCY: Agata Głowacka
KLASA: 5b
DATA: 28.11.2017 r.
TEMAT: Jesienne zabawy ze słowem i obrazem.
I. CELE LEKCJI:
1. ogólne:
• doskonalenie umiejętności analizy i syntezy wzrokowej
• doskonalenie umiejętności analizy i syntezy słuchowej
2. szczegółowe:
Uczeń:… Czytaj dalej
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: