Aktualności
Małopolski Konkurs Poezji i Pieśni Patriotycznej
Natalia Szatkowska, uczennica klasy 6d , bierze udział w konkursie i reprezentuje szkołę w Małopolskim Konkursie Poezji i Pieśni Patriotycznej . Walczy o nagrodę publiczności.
Pod linkiem jest jej prezentacja, na którą można głosować . Natalia ma numer 21 . … Czytaj dalej
Konkurs na plastyczną interpretację dowolnej pieśni patriotycznej.
„Naród bez dziejów, bez historii, bez przeszłości, staje się wkrótce narodem bez ziemi, narodem bezdomnym, bez przyszłości. Naród, który nie wierzy w wielkość,
i nie chce ludzi wielkich, kończy się.”
Te słowa kardynała Stefana Wyszyńskiego znakomicie oddają istotną rolę … Czytaj dalej
Kampania „Pomarańczowa Wstążka”
Blog
Festiwal Poliglotów
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Językowe aplikacje
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
- na stronie http://writingexercises.co.uk/children znajdziecie generator pomocny przy tworzeniu historyjek i krótkich opowiadań. Po kliknięciu na odpowiednią zakładkę automatycznie zostanie
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
- czyta ze
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: