Aktualności
Zapraszamy do głosowania!!
Jak co roku Nasza Szkoła bierze udział w konkursie Video Fundacji Pho3nix. W filmowym skrócie pokazaliśmy nasze sportowe aktywności i mamy możliwość aby wygrać sprzęt sportowy. Prosimy o głosy zarówno rodziców , dzieci ale również Waszych znajomych. Każdy głos się … Czytaj dalej
Nie pal przy mnie, proszę!
31 maja przypada ,,Dzień bez papierosa”, z tej okazji w klasach drugich, w naszej szkole odbyły się zajęcia z zakresu profilaktyki antytytoniowej ,,Nie pal przy mnie, proszę!”. Głównym celem programu jest zmniejszenie narażenia dzieci na bierne palenie tytoniu.
Celem zajęć … Czytaj dalej
Listy do Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci.
Karol lubi jeść parówki … a Emilka lubi rysować żaby… między innymi o tym napisali w swoim liście uczniowie z klasy 5a do podopiecznego Małopolskiego Hospicjum dla Dzieci. Teraz uczniowie czekają na odpowiedź od Pawełka. Liczą, że dowiedzą się czegoś … Czytaj dalej
Blog
Festiwal Poliglotów
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Językowe aplikacje
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
- na stronie http://writingexercises.co.uk/children znajdziecie generator pomocny przy tworzeniu historyjek i krótkich opowiadań. Po kliknięciu na odpowiednią zakładkę automatycznie zostanie
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
- czyta ze
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: