:::: MENU ::::

Jadłospis

  • Wrz 04 / 2018
  • Możliwość komentowania Jadłospis została wyłączona

Jadłospis


 

 




INFORMACJA

W związku ze zmianami oraz aktualizacjami w aplikacji LiveKid, zostaną usunięte wszystkie obecnie założone konta. Rodziców, którzy mają do wykorzystania nadpłaty, spowodowane marcowym zamknięciem ze względu na pandemię, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. 516-329-006.

Aby była możliwość zamawiania posiłków od września, każdy Rodzic musi zainstalować na swoim telefonie lub tablecie aplikację LiveKid (po wpisaniu w Google, powinna pojawić się instalka do ściągnięcia), oraz posiadać w niej konto, do możliwości zalogowania się. Do założenia konta potrzebujemy kilku informacji: Imię i nazwisko oraz klasę Dziecka, imię i nazwisko Rodzica (administratora konta), adres mailowy, numer telefonu kontaktowego, oraz konkretne zamówienie na wybrany posiłek, z możliwych dostępnych tj. zestaw obiadowy lub zupa solo lub drugie danie solo. Wybrany posiłek, będzie przypisany do konkretnego konta danego Dziecka, oraz będzie automatycznie  powtarzany każdego dnia, do momentu rezygnacji z obiadów lub w przypadku nieobecności Dziecka w Szkole. Ewentualne nieobecności, zgłaszamy za pomocą aplikacji, przesuwając suwak w miejscu „Zaplanuj nieobecność”, codziennie do godziny 7:30. W przypadku rezygnacji, prosimy o kontakt mailowy w celu usunięcia konta z aplikacji. Posiłki będą dostarczane zgodnie z obecnymi wytycznymi oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności, w pojemnikach jednokrotnego użytku. Aktualne menu, będzie udostępniane za pomocą aplikacji. 

Rachunki będą wystawiane za pomocą aplikacji, do 3 dni po rozpoczęciu nowego miesiąca. Płatność będzie odbywać się za miesiąc z góry, a ewentualne rozliczenia nadpłat lub niedopłat będą rozliczane przy okazji wystawiania rachunku w najbliższym miesiącu lub zwracane na wskazane konto w przypadku rezygnacji. Po wystawieniu rachunków, aplikacji wyświetli komunikat o nowych płatnościach oraz przekieruję do płatności on-line, za pomocą której regulujemy zaległości. Termin płatności to 5 dni, od momentu pojawienia się rachunku. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, wydawanie posiłków zostanie zawieszone do momentu uregulowania zaległości.

Zapisy przyjmujemy od 26 sierpnia 2020 r. 

Wszystkie potrzebne dane prosimy kierować na adres mailowy kontakt@pracownia-smaku.pl.


 

 


 

 

  

 

 

 

24.06-28.06

 

Top