:::: MENU ::::

Jadłospis

  • Wrz 04 / 2018
  • Możliwość komentowania Jadłospis została wyłączona

Jadłospis

 


 


 


 


 

INFORMACJA NA TEMAT ZAMAWIANIA POSIŁKÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023

 

Od 1 września 2022 r wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl [1]”

Rejestracja jest już uruchomiona. Rejestracja jest możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration [2]

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej): 

jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM [3]

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz [4]

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a po jej
zaksięgowaniu w aplikacji złożyć zamówienie (wybrać zestawy na poszczególne dni). Sama wpłata nie oznacza zamówienia, ponieważ nie
wiemy jakie zestawy zostały wybrane i na które dni.

Zamówienie i anulowanie:

-zupy, drugiego dania lub pełnego zestawu obiadowego jest możliwe do godz. 8 w dniu wydania posiłku.

CENNIK:
-ZESTAW OBIADOWY 17 ZŁ
-DRUGIE DANIE SOLO 13 ZŁ
-zupa solo 5zł

W „SOLNYM MIEŚCIE” obiady wydawane są w pojemnikach, z uwagi na brak możliwości spożywania posiłków w inny sposób. Cena za pojemniki to 1,50zł

Na pierwsze 7 dni od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.pl [5] przyznajemy debet w wysokości 30 zł, a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, aby móc
złożyć kolejne zamówienie.

(Debetu nie widać na koncie, stan konta będzie 0zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli złożyć zamówienie do maksymalnie
30 zł). Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

   Jak to zrobić:

        *

w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne)
należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy
iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
        *

następnie wyszukać „zamowposilek.pl [1]” z ikonką
        *

kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
        *

pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym
logowaniu.

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przez naszą stronę
www.zamowposilek.pl [5] lub po udanym zalogowaniu przez zakładkę „Pomoc > Wyślij wiadomość”. W „Pomocy” znajdą Państwo
również aktualną instrukcję obsługi aplikacji.

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc”

Pozdrawiam,

MATEUSZ SAMBOREK.

Mateusz Samborek – „Pracownia Smaku”
Ul. Drożyska 43
31-998 Kraków

  Strona internetowa: https://pracownia-smaku.pl/

Links:
——
[1] http://zamowposilek.pl/
[2] https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration
[3] https://youtu.be/mVUF8pUVsQM
[4] https://bit.ly/2J7o0xz
[5] http://www.zamowposilek.pl/
[6] https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.instagram.com%2Fpracownia__smaku%2F%3Ffbclid%3DIwAR0v9ji8mI0znp7aniWGC9p6O7H_iG5effwZxtYbmjmftt37IVdrlSVIqFE&h=AT22WNtNPvpfHAHRHX_HwJRnzbEZxPt17JaPM2QpFaEOndgKJ8uc0xoBHwH0tb-POh3yo2NAXLePErpc5AfPrizyP7XbjCFAOT2ZPb7D9VRyhn8AwDB2vsHcCCmNNGLi7hFnHA


Lipiec 2022


 

 









 


 


 




 







 

 









 

Zapisy dzieci na posiłki w SP 4 w Wieliczce.

Od 23 sierpnia 2021 r. przyjmujemy zapisy Dzieci na posiłki w SP 4 w Wieliczce. Właściwą formą zapisania Dziecka na obiady jest wysłanie poniższych informacji w formie mailowej na adres kontakt@pracownia-smaku.pl:

-Imię i Nazwisko Dziecka
-Klasa Dziecka
-Wybrany posiłek (zupa solo, drugie danie solo lub pełny zestaw obiadowy)
-Data rozpoczęcia dostaw
-Adres mailowy do założenia konta w aplikacji LiveKid
-Numer telefonu
 
Na podstawie tych danych zostaną utworzone konta w aplikacji LiveKid, którą to aplikację ściągamy na telefon lub logujemy się na stronie www, używając podanego w zgłoszeniu adresu mailowego i wygenerowanego przez aplikację hasła tymczasowego, które zostanie wysłane po założeniu przez Nas konta.
 
Po zalogowaniu aplikacja pozwala na:
-zmianę zadeklarowanego posiłku na inny
-sprawdzenie aktualnego salda rachunków
-płatności on-line rachunków
-sprawdzenie aktualnego jadłospisu
-odwołanie posiłków 
-kontakt bezpośrednio z cateringiem za pomocą „chatu”.
Dowolne zmiany na Koncie, możemy wprowadzić maksymalnie w dniu dostawy do godziny 7:00.
 
Rachunki za wyżywienie będą wystawiana ostatniego dnia każdego miesiąca, również za pomocą aplikacji LiveKid .
 
Przyjmuje się, że właściwą formą odwołania posiłków jest własnoręczne odwołanie za pomocą aplikacji, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów. Inne formy odwołań lub zmiany w posiłkach, typu mail, telefon lub SMS, nie będą brane pod uwagę  i będą generować dodatkowe koszty.
 
Wszystkich serdecznie zapraszamy! 
 
Zespół „Pracowni Smaku”.”

INFORMACJA

W związku ze zmianami oraz aktualizacjami w aplikacji LiveKid, zostaną usunięte wszystkie obecnie założone konta. Rodziców, którzy mają do wykorzystania nadpłaty, spowodowane marcowym zamknięciem ze względu na pandemię, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr. tel. 516-329-006.

Aby była możliwość zamawiania posiłków od września, każdy Rodzic musi zainstalować na swoim telefonie lub tablecie aplikację LiveKid (po wpisaniu w Google, powinna pojawić się instalka do ściągnięcia), oraz posiadać w niej konto, do możliwości zalogowania się. Do założenia konta potrzebujemy kilku informacji: Imię i nazwisko oraz klasę Dziecka, imię i nazwisko Rodzica (administratora konta), adres mailowy, numer telefonu kontaktowego, oraz konkretne zamówienie na wybrany posiłek, z możliwych dostępnych tj. zestaw obiadowy lub zupa solo lub drugie danie solo. Wybrany posiłek, będzie przypisany do konkretnego konta danego Dziecka, oraz będzie automatycznie  powtarzany każdego dnia, do momentu rezygnacji z obiadów lub w przypadku nieobecności Dziecka w Szkole. Ewentualne nieobecności, zgłaszamy za pomocą aplikacji, przesuwając suwak w miejscu „Zaplanuj nieobecność”, codziennie do godziny 7:30. W przypadku rezygnacji, prosimy o kontakt mailowy w celu usunięcia konta z aplikacji. Posiłki będą dostarczane zgodnie z obecnymi wytycznymi oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności, w pojemnikach jednokrotnego użytku. Aktualne menu, będzie udostępniane za pomocą aplikacji. 

Rachunki będą wystawiane za pomocą aplikacji, do 3 dni po rozpoczęciu nowego miesiąca. Płatność będzie odbywać się za miesiąc z góry, a ewentualne rozliczenia nadpłat lub niedopłat będą rozliczane przy okazji wystawiania rachunku w najbliższym miesiącu lub zwracane na wskazane konto w przypadku rezygnacji. Po wystawieniu rachunków, aplikacji wyświetli komunikat o nowych płatnościach oraz przekieruję do płatności on-line, za pomocą której regulujemy zaległości. Termin płatności to 5 dni, od momentu pojawienia się rachunku. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, wydawanie posiłków zostanie zawieszone do momentu uregulowania zaległości.

Zapisy przyjmujemy od 26 sierpnia 2020 r. 

Wszystkie potrzebne dane prosimy kierować na adres mailowy kontakt@pracownia-smaku.pl.


 

 


 

 

  

 

 

 

24.06-28.06

 

Top
Wielkość czcionki
Kontrast