Celem konkursu jest zaprojektowanie prostej gry edukacyjnej w języku Scratch, której bohater, przenosząc się w inny wymiar (czasu lub przestrzeni) pokaże jak rozwiązano jeden z ważnych problemów współczesnego świata (np. smog, zanieczyszczenie środowiska, głód, nietolerancja itp.). Pracować można samodzielnie lub w zespołach 2-osobowych.
Przy ocenie prac uwzględnione zostaną:
- zgodność z tematem
- poprawność działania,
- sposób podróżowania w czasie i przestrzeni
- autorskie zdjęcia lub samodzielnie wykonane elementy graficzne, uwzględnienie w pracy prawa autorskiego,
- ciekawe ujęcie tematu,
- przedstawienie i rozwiązanie problemu,
- kreatywność,
- estetyka wykonania.
Termin:
Gotową grę należy przekazać najpóźniej do środy (23 maja 2018 r.) panu Łukaszowi Szajnowskiemu.
Uwaga!
Do wzięcia udziału w konkursie konieczna jest zgoda od rodzica/opiekuna – https://moodle.pti.krakow.pl/pluginfile.php/13288/mod_resource/content/4/ZaLacznik2a.pdf
Pełny regulamin dostępny jest na stronie:
https://moodle.pti.krakow.pl/mod/page/view.php?id=10148
Organizator: Małopolski Oddział Polskiego Towarzystwa Informatycznego