Uczniowie klasy 6b pracowali na lekcjach języka polskiego w innowacyjny sposób. W ramach omawiania
„W pustyni i w puszczy” H.Sienkiewicza zajęli się tworzeniem „lektury na wieszaku”.
„W pustyni i w puszczy” H.Sienkiewicza zajęli się tworzeniem „lektury na wieszaku”.
Jest to ciekawa metoda aktywizująca, dzięki której można zebrać informacje o lekturze (np. o bohaterach, miejscach
i czasie akcji, problematyce czy narracji) w nietypowej formie i umieścić je na wieszaku, który staje się dzięki temu mobilnym kompendium wiedzy. Uczniom spodobała się ta forma pracy na lekcji. Idea „mobilnej książki” bardzo przypadła do gustu szóstoklasistom.
i czasie akcji, problematyce czy narracji) w nietypowej formie i umieścić je na wieszaku, który staje się dzięki temu mobilnym kompendium wiedzy. Uczniom spodobała się ta forma pracy na lekcji. Idea „mobilnej książki” bardzo przypadła do gustu szóstoklasistom.