• Przejdź do menu
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do wyszukiwania
  • Przejdź do stopki
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. E. J. Jerzmanowskiego w Wieliczce

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Erazma Józefa Jerzmanowskiego w Wieliczce

SP4 Wieliczka

  • Start
  • Wydarzenia
  • O szkole
    • Nauczyciele
      • Godziny dostępności nauczycieli
      • Kadra pedagogiczna
    • Historia szkoły
      • Patron
      • Historia
      • Sztandar i hymn
      • Kroniki
      • Nagrody uczniowskie.
    • Wyróżnienia
      • Małopolska Szkoła z Pasją
      • Szkoła Odkrywców Talentów
      • Rozwijanie zdolności najmłodszych.
      • Szkoła promująca bezpieczeństwo.
      • Mistrz odkrywania talentów.
      • Szkoła gotowa na TIK
      • Chronimy dzieci.
      • Certyfikat Biofeedback
      • Certyfikat „Zaczytana Szkoła”.
      • Certyfikat Edukacyjnej Doskonałości.
      • Certyfikat „Biblioteka przyjazna uczniowi”.
      • Biblioteka – Centrum Kultury.
    • GALERIA
  • Dokumenty
    • Statut szkoły
    • Standardy ochrony małoletnich
    • Program wychowawczo-profilaktyczny
    • Kalendarz roku szkolnego
    • Procedury reagowania
    • M-Legitymacja
    • Koncepcja pracy szkoły
    • Szkolny zestaw podręczników
    • Regulamin korzystania z podręczników
  • Rekrutacja
  • Kontakt
    • Polityka prywatności
    • Deklaracja dostępności strony
    • SP4 na Facebook
  • Skip to menu toggle button

Some text

Click here →

Wieści ze świetlicy

Ogólnopolski Projekt “Zabawa sztuką” bazuje na założeniach Friedricha Froebla. Celem projektu poprzez wykonywanie zadań jest rozwój kreatywności, procesu twórczego oraz kompetencji kluczowych.  Międzynarodowy Dzień Kropki - 16 października w świetlicy zorganizowany został Międzynarodowy Dzień Kropki. Dzieci wykonały własnoręcznie kropki według swojego pomysłu. Następnie wszystkie kropki znalazły się na świetlicowym drzewku.  Ulepione z gliny - lepienie z gliny wspiera postawę twórczą, pomaga w wyrażaniu emocji oraz przyczynia się do rozwoju umiejętności przekształcania. 2 października wychowankowie świetlicy stworzyli z gliny jesienne warzywa i owoce.
Ogólnopolski Projekt “Zabawa sztuką” bazuje na założeniach Friedricha Froebla. Celem projektu poprzez wykonywanie zadań jest rozwój kreatywności, procesu twórczego oraz kompetencji kluczowych. Sztuka prehistoryczna - wychowawcy świetlicy przedstawili uczniom ciekawostki dotyczące prehistorycznych malowideł: jakich materiałów używali prehistoryczni artyści, dlaczego tworzono malowidła naskalne. Następnie uczniowie samodzielnie stworzyli własne malowidła przedstawiające sceny z życia. Collage - podczas zajęć uczniom została przybliżona technika artystyczna polegająca na formowaniu kompozycji z kawałków gazety. Wychowankowie świetlicy stworzyli jesienne grzyby w magicznym lesie.
Ogólnopolski Projekt “Zabawa sztuką” bazuje na założeniach Friedricha Froebla. Celem projektu poprzez wykonywanie zadań jest rozwój kreatywności, procesu twórczego oraz kompetencji kluczowych. Laboratorium koloru - w ramach tego zadania uczniowie eksperymentowali z barwą, odkrywali odcienie, tworzyli własne dzieła poprzez eksperyment - najpierw kolorujemy wacik kosmetyczny flamastrami, następnie na talerzyk wylewamy mleko. Pomalowany wacik wrzucamy do mleka.
Ogólnopolski Projekt “Zabawa sztuką” bazuje na założeniach Friedricha Froebla. Celem projektu poprzez wykonywanie zadań jest rozwój kreatywności, procesu twórczego oraz kompetencji kluczowych. W ramach zadania "Znani Polacy", dzieci poznały sylwetkę polskiego artysty Stanisława Wyspiańskiego. Za pomocą oleju uczniowie odkrywali ukryte obrazy, a następnie próbowali dopasować odpowiedni tytuł do obrazu. Po zajęciach została przygotowana wystawa prac i gazetka poświęcona jego twórczości


Grafika: Dzień Florysty – 27.04.2025
Ilustracja promująca obchody Dnia Florysty w ramach Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Kreatywne Dni Nietypowe”. W prawym górnym rogu znajduje się logo projektu. Tło jest jasne i estetyczne, a elementy graficzne w żywych kolorach przyciągają uwagę. W lewym górnym rogu umieszczono miniaturowy plakat informacyjny dotyczący wydarzenia.
Kadr 1: Dzieci przygotowują doniczki do sadzenia – każda z nich ozdabia swoją własną w kolorowy i kreatywny sposób.
Kadr 2: Uczniowie wsypują ziemię do doniczek – pracują z zaangażowaniem, ucząc się odpowiedzialności za rośliny.
Kadr 3: Dzieci ostrożnie wyciągają sadzonki bratków i stokrotek z małych doniczek, by przesadzić je do większych pojemników.
Kadr 4: Chłopiec i dziewczynka podlewają swoje kwiatki, ucząc się troski o przyrodę.
Kadr 5 i 6 : Kolejna grupa dzieci kończy podlewanie – widać radość i satysfakcję z wykonanej pracy.

Wyniki ekologicznego konkursu świetlicowego, który odbył się w marcu. Uczniowie naszej świetlicy wykazali się niesamowitą kreatywnością, tworząc przepiękne, przestrzenne prace z materiałów recyklingowych.

Laureaci:

I miejsce: S. Kaleta

II miejsce: A. Stanek, A. Witkowski

III miejsce: N. Węglińska, A. Jania

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Zachęcamy do wzięcia udziału w kolejnych konkursach organizowanych w świetlicy szkolnej.

Dziękujemy Radzie Rodziców za ufundowanie nagród.


Poniżej zaprezentowane prace konkursowe uczniów.

Informacja na temat obchodów Światowego Dnia Zespołu Downa (21.03). Widnieje na niej tekst informujący o tym dniu oraz jego symbol – kolorowe, niesparowane skarpetki, które wyrażają wsparcie i akceptację dla osób z Zespołem Downa. W prawym górnym rogu umieszczono logo Ogólnopolskiego Projektu Edukacyjnego „Kreatywne Dni Nietypowe”. Tło jasne, elementy w żywych kolorach przyciągają uwagę.
Fotorelacja z obchodów Światowego Dnia Zespołu Downa.
Kadr pierwszy: Grupa dzieci trzyma napis „Dzień Kolorowej Skarpetki”, utworzony z piktogramów przedstawiających kolorowe skarpety.
Kadr drugi: Ujęcie z projekcji filmu edukacyjnego oglądanego podczas zajęć.
Kadr trzeci: Grupa dzieci biorących udział w zabawie dywanowej, wspólnie spędzających czas w radosnej atmosferze.
Kadr czwarty: Dziecko skupione na tworzeniu pracy plastycznej przedstawiającej kolorowe skarpetki, symbol solidarności i akceptacji.

Plakat międzynarodowego dnia szachów



Papierowe kolorowe kwiaty wykonane na Dzień Kobiet

Infografika o eko konkursie wiosenne przebudzenie natury

Infografika o eko konkursie wiosenne przebudzenie natury - regulamin

Infografika z wynikami konkursu "Serce Pełne Miłości"

Infografika z okazji dnia siatkówki, dzieci tworzą prace plastyczne z tej okazji

Prace plastyczne uczniów przedstawiające bociana o imieniu Teodor

Koperty ozdobne wykonane przez dzieci w ramach projektu

Budowle wykonane z klocków Lego w ramach Międzynarodowego Dnia Lego

Serca wykonane podczas zajęć świetlicowych

Infografika o konkursie "Serca Pełne Miłości" organizowanym przez świetlicę szkolną

Prace plastyczne wykonane ze sztucznego śniegu w ramach warsztatów sensorycznych

Infografika z okazji Dnia Dziadka i Babci z pracami plastycznymi uczniów

Powróć do menu
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. E. J. Jerzmanowskiego w Wieliczce

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. E. J. Jerzmanowskiego w Wieliczce
ul. Krzyszkowicka 18A
32-020 Wieliczka

e-mail: sekretariat@sp4.wieliczka.eu
Tel/Fax:  (12) 653 38 88

  • SP4 na Facebook

  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Deklaracja dostępności strony
  • BIP SP4 Wieliczka
INTERFEJS Daniel Andrzejewicz
Back to top of the page
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. E. J. Jerzmanowskiego w Wieliczce
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}