INFORMACJA!!!
W związku z zapowiadaną na jutrzejszy dzień niesprzyjającą pogodą informuję, że zakończenie klas 8 odbędzie się w sali gimnastycznej:
godz. 8:00 – klasa VIII a,
godz. 9:00 – klasa VIII b,
godz. 10:00- klasa VIII c.… Czytaj dalej
W związku z zapowiadaną na jutrzejszy dzień niesprzyjającą pogodą informuję, że zakończenie klas 8 odbędzie się w sali gimnastycznej:
godz. 8:00 – klasa VIII a,
godz. 9:00 – klasa VIII b,
godz. 10:00- klasa VIII c.… Czytaj dalej
W dzisiejszym wpisie – zgodnie z obietnicą – zamieszczamy notę edytorską kolejnych dwóch tytułów (link), które naszym zdaniem powinny znaleźć się na liście dziesięciu najlepszych książek dla młodzieży. Swoje wrażenia z ich lektury prezentuje Amelia Wójcik.
Dorota Machno i koło … Czytaj dalej
W mijającym roku szkolnym uczniowie klasy 5e, 6b i 6d realizowali w ramach lekcji języka polskiego projekt Lapbook – mój sposób na lekturę. Jego celem było inspirowanie twórczego rozwoju uczniów poprzez zachęcenie do wykonania, mającego postać lapbooka, czyli teczki/ … Czytaj dalej
W dzisiejszym wpisie prezentujemy Wam dwie noty edytorskie zredagowane przez Amelię Wójcik, która wybrała dziesięć tytułów, które jej zdaniem powinny znaleźć się na liście dziesięciu najciekawszych książek dla młodzieży. Są to propozycje do przeczytania podczas wakacji i nie tylko… W … Czytaj dalej
„Tworzyć to znaczy wyrażać to, co ma się w sobie.
Wszelki autentyczny wysiłek twórczy jest czymś wewnętrznym.”
Henri Matisse
W maju bieżącego roku odbył się w grupach przedszkolnych kolejny konkurs plastyczny pt. „BAJKOWE SMOKI”. Celem konkursu było przedstawienie postaci … Czytaj dalej
Miniprojekt „Zaproszenie do wspólnej zabawy w tworzeniu książeczki – Wiosenne przygody Wesołego Królika w grupie 0A” powstał w celu rozwijania kompetencji czytelniczych oraz pomysłowości i kreatywności dzieci. Ideą tego projektu było wspólne stworzenie książki, w której każde dziecko ma swoją … Czytaj dalej
Poniżej zamieszczam konspekt lekcji, na której uczniowie pracowali na przygotowanych przeze mnie ćwiczeniach interaktywnych, na platformie learningapps, wykorzystując tablety.
Temat: Szkielet i mięśnie umożliwiają ruch 2h lekcyjne.
Cel lekcji: Uczeń zaprezentuje swoją wiedzę z 3 ostatnich lekcji, poszerzy … Czytaj dalej
Pierwszy raz z ideą e-Twinningu spotkałam się trzy lata temu podczas jubileuszowej konferencji warsztatowej w Warszawie. Program obchodził wówczas swoje 10 urodziny i od roku 2014 został ściśle powiązany z Erasmus+, programem Unii Europejskiej wspierającym edukację, szkolenia, inicjatywy młodzieżowe oraz … Czytaj dalej
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: