INFORMACJA!!!
W związku z zapowiadaną na jutrzejszy dzień niesprzyjającą pogodą informuję, że zakończenie klas 8 odbędzie się w sali gimnastycznej:
godz. 8:00 – klasa VIII a,
godz. 9:00 – klasa VIII b,
godz. 10:00- klasa VIII c.… Czytaj dalej
W związku z zapowiadaną na jutrzejszy dzień niesprzyjającą pogodą informuję, że zakończenie klas 8 odbędzie się w sali gimnastycznej:
godz. 8:00 – klasa VIII a,
godz. 9:00 – klasa VIII b,
godz. 10:00- klasa VIII c.… Czytaj dalej
W dzisiejszym wpisie – zgodnie z obietnicą – zamieszczamy notę edytorską kolejnych dwóch tytułów (link), które naszym zdaniem powinny znaleźć się na liście dziesięciu najlepszych książek dla młodzieży. Swoje wrażenia z ich lektury prezentuje Amelia Wójcik.
Dorota Machno i koło … Czytaj dalej
W mijającym roku szkolnym uczniowie klasy 5e, 6b i 6d realizowali w ramach lekcji języka polskiego projekt Lapbook – mój sposób na lekturę. Jego celem było inspirowanie twórczego rozwoju uczniów poprzez zachęcenie do wykonania, mającego postać lapbooka, czyli teczki/ … Czytaj dalej
W dzisiejszym wpisie prezentujemy Wam dwie noty edytorskie zredagowane przez Amelię Wójcik, która wybrała dziesięć tytułów, które jej zdaniem powinny znaleźć się na liście dziesięciu najciekawszych książek dla młodzieży. Są to propozycje do przeczytania podczas wakacji i nie tylko… W … Czytaj dalej
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: