Aktualności
“Trefny Tatuś” – pełna przygód lektura na ferie i nie tylko…
W kolejnym noworocznym wpisie zachęcamy Was do przeczytania książki Davida Williamsa pt. „Trefny Tatuś”. Mamy nadzieję, że nota edytorska Piotra z klasy 5d nieco przybliży Wam, o czym opowiada utwór. Jest to ciekawy tytuł do lektury podczas nadchodzących ferii.
Dorota … Czytaj dalej
Czytanie łączy pokolenia.
CZYTANIE ŁĄCZY POKOLENIA
Zapraszamy do udziału w akcji „Czytanie łączy pokolenia”
w ramach Ogólnopolskiego Konkursu „Zaczytana szkoła”.
Drogi Uczniu!
Zbliżają się ferie, czas odpoczynku i dobrej zabawy. Wykorzystaj go twórczo i inspirująco!
Zorganizuj w dniach od … Czytaj dalej
Brandon Mull: „Wojna cukierkowa”
W dzisiejszym noworocznym wpisie zapraszamy Was do zapoznania się w notą edytorską Filipa Ziajki dotyczącą książki „Wojna cukierkowa”. Spróbujcie wraz z młodymi bohaterami odkryć tajemnicę Belindy.
Dorota Machno i koło dziennikarskie
Blog
Lekcja odwrócona (elementy) – scenariusz
Klasa i etap edukacyjny: Klasa Vc (drugi etap edukacyjny)
Przedmiot/rodzaj zajęć: Język angielski
Temat lekcji: Czas Present Continuous – utrwalenie wiadomości „do góry nogami” (zajęcia z elementami lekcji odwróconej).
Powiązanie z wcześniejszą wiedzą: Uczniowie bazują na wiedzy o czasie teraźniejszym … Czytaj dalej
Projekt edukacyjny „Mali patrioci z III A”
„Niepodległość nie jest Polakom dana raz na zawsze … ,
niepodległość jest dobrem nie tylko cennym, ale i kosztownym”
(Józef Piłsudski)
Z OKAZJI 100 ROCZNICY ODZYSKANIA NIEPODLEGŁOŚCI
PRZEZ POLSKĘ
PROJEKT EDUKACYJNY
„MALI PATRIOCI Z III A”
(podsumowanie)… Czytaj dalej
„We’re Little People but we make Great Friends” – projekt eTwinning
Uczniowie klasy 4c uczęszczający na zajęcia dodatkowe z języka angielskiego realizowali w II półroczu międzynarodowy projekt eTwinning pt. „We’re Little People but we make Great Friends”. W projekcie brali również udział uczniowie ze szkół w Grecji (z miejscowości Palaio Faliro … Czytaj dalej
Innowacja pedagogiczna w klasie II b „Moi koledzy z różnych stron Polski”
Inspiracją do napisania innowacji pedagogicznej był wzrost zmian modelu wychowania XXI wieku dzieci i młodzieży oraz zmiany zachodzące środowisku społecznym, w jakim przebywają dzieci. Z biegiem lat coraz częściej obserwujemy, że dzieci podczas przerw, lekcji w pracach grupowych, czy podczas … Czytaj dalej
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: