Aktualności
“Trefny Tatuś” – pełna przygód lektura na ferie i nie tylko…
W kolejnym noworocznym wpisie zachęcamy Was do przeczytania książki Davida Williamsa pt. „Trefny Tatuś”. Mamy nadzieję, że nota edytorska Piotra z klasy 5d nieco przybliży Wam, o czym opowiada utwór. Jest to ciekawy tytuł do lektury podczas nadchodzących ferii.
Dorota … Czytaj dalej
Czytanie łączy pokolenia.
CZYTANIE ŁĄCZY POKOLENIA
Zapraszamy do udziału w akcji „Czytanie łączy pokolenia”
w ramach Ogólnopolskiego Konkursu „Zaczytana szkoła”.
Drogi Uczniu!
Zbliżają się ferie, czas odpoczynku i dobrej zabawy. Wykorzystaj go twórczo i inspirująco!
Zorganizuj w dniach od … Czytaj dalej
Brandon Mull: „Wojna cukierkowa”
W dzisiejszym noworocznym wpisie zapraszamy Was do zapoznania się w notą edytorską Filipa Ziajki dotyczącą książki „Wojna cukierkowa”. Spróbujcie wraz z młodymi bohaterami odkryć tajemnicę Belindy.
Dorota Machno i koło dziennikarskie
Blog
Festiwal Poliglotów
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Językowe aplikacje
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
- na stronie http://writingexercises.co.uk/children znajdziecie generator pomocny przy tworzeniu historyjek i krótkich opowiadań. Po kliknięciu na odpowiednią zakładkę automatycznie zostanie
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
- czyta ze
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: