Szkolny Konkurs Literacki: „Moje zakończenie”.
Zapraszamy do udziału w konkursie literackim. Szczegóły oraz regulamin dostępne na stronie:
http://sp4wieliczka.pl/wp-content/uploads/2022/02/Moje-zako%C5%84czenie.doc.pdf… Czytaj dalej
Zapraszamy do udziału w konkursie literackim. Szczegóły oraz regulamin dostępne na stronie:
http://sp4wieliczka.pl/wp-content/uploads/2022/02/Moje-zako%C5%84czenie.doc.pdf… Czytaj dalej
Szanowni Państwo!
W związku z wprowadzeniem wielickiej karty ucznia bardzo proszę o zapoznanie się z zarządzeniem Burmistrza Miasta i Gminy Wieliczka – (zarządzenie zobacz tutaj)
Wnioski o wydanie karty należy składać w sekretariacie szkoły do dnia 25.02.2022r. – … Czytaj dalej
Nasza szkoła kolejny raz włączyła się aktywnie w obchody Dnia Bezpiecznego Internetu organizowane w Gminie Wieliczka przez MGOPS w Wieliczce. Od 14 lutego do 18 lutego uczniowie klas IV –VIII brali udział w spotkaniach , pt. „Cyfrowy ślad” , podczas … Czytaj dalej
– Ogłaszamy 21 lutego jako definitywny koniec nauki zdalnej. Jestem przekonany, że do końca roku szkolnego będziemy mogli utrzymać tryb nauki stacjonarnej, aby dzieci mogły spokojnie się uczyć – podkreślił Minister Edukacji i Nauki podczas konferencji.
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/wracamy-do-nauki-stacjonarnej–konferencja-ministra-przemyslawa-czarnka-i-ministra-zdrowia-adama-niedzielskiego… Czytaj dalej
W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej
W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej
Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.
Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.
Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście
Cele operacyjne:
Uczeń:
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: