:::: MENU ::::

Stołówka

  • Paź 13 / 2017
  • Możliwość komentowania Stołówka została wyłączona

Stołówka

UWAGA

Opłat za obiady należy dokonywać z miesięcznym wyprzedzeniem, np. we wrześniu za obiady październikowe, w październiku za obiady listopadowe itd. W przypadku braku opłaty w terminie obiady nie będą wydawane.

I TYDZIEŃ

PONIEDZIAŁEK
– Zupa ogórkowa z ryżem i jarzynami zabielona śmietaną 30% (250ml)
– Pierogi ruskie omaszczone cebulką i masłem 82% – 755 kcal
– Herbata z dzikiej róży (250ml)

WTOREK
– Barszcz biały na zakwasie naturalnym z ziemniakami zabielany śmietanką 30% (250ml)
– Gulasz wieprzowy w sosie własnym zabielany jogurtem naturalnym (100g), kasza jęczmienna (100g), surówka: sałata pekińska, papryka, kukurydza (80g) – 390 kcal
– Kompot wieloowocowy (250ml)

ŚRODA
– Zupa krupnik na rosole wieprzowo-warzywnym, kasza jęczmienna,
jarzyny duszone na maśle 82% (250ml)
– Spaghetti z sosem pomidorowo-mięsnym (mięso mielone wieprzowo-wołowe, pomidory krojone) (300g) – 337 kcal
– Herbata pomarańczowa (250ml)

CZWARTEK
– Zupa jarzynowa na rosole wołowo-drobiowym z makaronem (250ml)
– Kotlet drobiowy (80g), ziemniaki gniecione omaszczone masłem 82% (100g) – 532,5 kcal
– Kompot wieloowocowy (250ml)

PIĄTEK
– Zupa pomidorowa na rosole wołowo-drobiowym z ryżem, przecier pomidorowy 30% (250ml)
– Makaron z białym serem półtłustym i cukrem pudrem (250g) – 419 kcal
– Herbata pomarańczowa (250ml)

 

II TYDZIEŃ

PONIEDZIAŁEK
– Barszcz biały na zakwasie naturalnym z ziemniakami, zabielany śmietaną 30% (250ml)
– Pierogi na słodko z białym serem omaszczone masłem 82%, posypane cukrem pudrem (200g) – 755kcal
– Herbata z dzikiej róży (200ml)

WTOREK
– Zupa jarzynowa z makaronem na rosole, marchew, cebula lub por, pietruszka duszone na maśle 82% (250ml)
– Pulpet wołowo-wieprzowy w sosie jogurtowo-koperkowym (100g), kasza jęczmienna utajona z masłem 82%, surówka(80g) – 420kcal
– Kompot wieloowocowy (200ml)

ŚRODA
– Zupa krupnik na rosole wieprzowo-warzywnym z ryżem (250ml)
– Kluski śląskie z sosem pieczarkowym zabielany śmietaną 30% (250g) – 432,5kcal
– Herbata owocowa (200ml)

CZWARTEK
– Zupa ogórkowa z ziemniaczkami zabielana śmietaną 30% (250g)
– Potrawka z kurczaka (risotto) z warzywami (fasolka cięta zielona, marchew z groszkiem) (250g) – 337kcal
– Kompot wieloowocowy (200ml)

PIĄTEK
– Zupa pomidorowa z ryżem zabielana śmietaną 30% (250ml)
– Kotlet rybny (sola lub dorsz – 80g), ziemniaki gniecione omaszczone masłem 82% (100g), surówka (80g) – 500,5kcal
– Herbata z dzikiej róży(200ml)

 

III TYDZIEŃ

PONIEDZIAŁEK
– Zupa jarzynowa z ziemniakami na rosole zabielana śmietaną 30% (250ml)
– Pierogi ruskie z cebulką duszoną na maśle 82% (200g) – 597kcal
– Herbata imbirowa (200ml)

WTOREK
– Gulasz wieprzowy w sosie własnym zabielany jogurtem naturalnym (100g), kasza jęczmienna utajona z masłem 82% (100g), surówka (80g) – 390kcal
– Kompot wieloowocowy (200ml)

ŚRODA
– Zupa krupnik z ziemniakami i kaszą (250ml)
– Spaghetti z sosem pomidorowo-mięsnym (mielone wołowo-wieprzowe, pomidory krojone, przyprawa włoska) (300g) – 432kcal
– Herbata z cytryną (200ml)

CZWARTEK
– Zupa ogórkowa zabielana śmietaną 30% (250ml)
– Kotlet drobiowy (80g), ziemniaki gniecione z masłem 82% (100g), surówka (80g) – 470kcal
– Kompot wieloowocowy (200ml)

PIĄTEK
– Zupa pomidorowa z ryżem zabielana śmietaną 30% (250ml)
– Makaron z serem półtłustym na słodko posypany cukrem pudrem (200g) – 390,4kcal
– Herbata z dzikiej róży (200ml)

 

IV TYDZIEŃ

PONIEDZIAŁEK
– Barszcz czerwony z ziemniakami zabielany śmietaną 30% (250ml)
– Kopytka ziemniaczane z jogurtem (200gr) – 419kcal.

WTOREK
– Zupa ogórkowa z ziemniakami zabielana śmietaną 30% (250ml)
– Sznycel wołowo-wieprzowy (80g), kasza jęczmienna utajona z masłem 82% (100g), surówka (50g) – 365kcal
– Kompot wieloowocowy (200ml)

ŚRODA
– Zupa krupnik z ziemniakami (250ml)
– Spaghetti z sosem pomidorowo-mięsnym (farsz wołowo-wieprzowy, krojone pomidory, przyprawa włoska) (300g) – 337kcal
– Herbata pomarańczowa (200ml)

CZWARTEK
– Zupa jarzynowa z makaronem zabielana śmietaną 30% (250g)
– Kotlet rybny (sola lub dorsz) (80g), ziemniaki gniecione z masłem 82% (100g), surówka (50g) – 500,5kcal
– Kompot wieloowocowy (200ml)

PIĄTEK
– Zupa pomidorowa z makaronem (250ml)
– Ryż z jabłkami i cynamonem (200g) – 400kcal
– Herbata wieloowocowa (200ml)

Top