:::: MENU ::::

Blog

Aktualności

  • Sty 26 / 2021
  • Możliwość komentowania Szkolny Konkurs Recytatorski „Rodzina, ach rodzina” – w najbliższy wtorek 2-luty została wyłączona
Aktualności

Szkolny Konkurs Recytatorski „Rodzina, ach rodzina” – w najbliższy wtorek 2-luty

Drodzy Uczniowie,

Zapraszamy do udziału w Konkursie Recytatorskim uczniów klas 0-VIII Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnym nr 4 w Wieliczce.

Szkolny Konkurs Recytatorski odbędzie się 2 lutego (wtorek) za pośrednictwem programu Webex. 

Łączycie się za pomocą poniższego linku:

https://sp4wieliczka.webex.com/sp4wieliczka/j.php?MTID=m59854abfddfc3c873b170fd1c32d1157.

 … Czytaj dalej

  • Sty 25 / 2021
  • Możliwość komentowania Ćwicz i pomagaj – już od 25 stycznia! została wyłączona
Aktualności

Ćwicz i pomagaj – już od 25 stycznia!

Drodzy rodzice i przyjaciele Naszej Szkoły.
Po ogromnym sukcesie Konkursu Gwiazdkowego organizowanego przez Fundację Pho3nix pragniemy podziękować wszystkim uczniom którzy zarejestrowali się na platformie , ćwiczyli dobrze bawiąc się a przy okazji 21 osób z największą liczbą punktów otrzyma obiecane … Czytaj dalej

  • Sty 21 / 2021
  • Możliwość komentowania „Mazurscy w podróży. Diamentowa gorączka”. została wyłączona
Aktualności

„Mazurscy w podróży. Diamentowa gorączka”.

Po feriach witamy Was kolejnym wpisem na naszym blogu czytelniczym. Mieliście już okazję poznać „Mazurskich w podróży”, którzy zabrali nas wówczas do Wielkiej Brytanii na herbatkę do Królowej Elżbiety II. Tym razem wyruszamy w czytelniczą podróż do Królestwa Niderlandów. Mamy nadzieję, że poniższa recenzja, Czytaj dalej

  • Sty 19 / 2021
  • Możliwość komentowania Wewnątrzszkolny konkurs literacki „Skarby mojej domowej biblioteki. Literacka kapsuła czasu.” została wyłączona
Aktualności

Wewnątrzszkolny konkurs literacki „Skarby mojej domowej biblioteki. Literacka kapsuła czasu.”

Regulamin konkursu: 

  1. Konkurs adresowany jest do uczniów klas IV-VI. 
  2. Prace mają stanowić prezentację i ocenę książki, której walory konkursowicz wyartykułuje jako ponadczasowe, gwarantujące, że pozycja ta powinna znaleźć się w czytelniczej kapsule czasu. Dołączyć też należy ilustrację, związaną tematycznie z
Czytaj dalej

Blog

  • Cze 13 / 2019
  • Możliwość komentowania Festiwal Poliglotów została wyłączona
Centrum Proaktywności

Festiwal Poliglotów

W ostatnim tygodniu maja br. w naszej szkole odbył się Tydzień Języka Angielskiego w klasach młodszych. Uczniowie klas I, II i III uczestniczyli w zajęciach językowych o tematyce kulturowej, które odbyły się w w ramach planowych lekcji języka angielskiego. Tegoroczna … Czytaj dalej

  • Cze 13 / 2019
  • Możliwość komentowania Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim została wyłączona
Centrum Proaktywności

Idealna pogoda na spacer po łące, czyli eTwinningowe spotkania najmłodszych z językiem angielskim

W drugim półroczu roku szkolnego 2018/2019, z inicjatywy nauczyciela anglisty p. Anny Rybus, nasza placówka wzięła udział w międzynarodowym projekcie eTwinning pt. „Dictionary Makers”. Dzięki zaangażowaniu zespołu trzynastu nauczycieli z Włoch, Hiszpanii, Portugalii, Polski, Litwy, Słowacji i Turcji powstały przydatne … Czytaj dalej

  • Maj 27 / 2019
  • Możliwość komentowania Językowe aplikacje została wyłączona
Centrum Proaktywności

Językowe aplikacje

Ponieważ nowych aplikacji i stron do nauki języka nigdy dość, poniżej zamieszczam kilka propozycji, które mogą się przydać podczas waszych zajęć.

  • na stronie http://writingexercises.co.uk/children  znajdziecie generator pomocny przy tworzeniu historyjek i krótkich opowiadań. Po kliknięciu na odpowiednią zakładkę automatycznie zostanie
Czytaj dalej
  • Sty 10 / 2019
  • Możliwość komentowania została wyłączona
Centrum Proaktywności

Temat: Śladami Smoga wawelskiego- analiza i interpretacja tekstu poetyckiego; powtórzenie wiadomości o poznanych środkach stylistycznych.

Cel główny: kształcenie umiejętności analizy i interpretacji wiersza oraz wskazywania środków poetyckiego wyrazu wraz z funkcją, jaką pełnią w tekście

Cele operacyjne:

Uczeń:

  • czyta ze
Czytaj dalej

Dlaczego my?

Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia:

Top
Facebook
Facebook
YouTube
Wielkość czcionki
Kontrast