Aktualności
Powrót uczniów do nauki stacjonarnej od 10 stycznia 2022 r.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 10 stycznia 2022 r. uczniowie wracają do nauki w trybie stacjonarnym. Organizacja pracy w szkołach i placówkach na terenie całego kraju powinna odbywać się w reżimie sanitarnym i przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa.
https://www.gov.pl/web/edukacja-i-nauka/powrot-uczniow-do-nauki-stacjonarnej-od-10-stycznia-2022-r… Czytaj dalej
Badam, poznaję, doświadczam – eksperymentalna świetlica.
Wszystkie dzieci charakteryzuje naturalna ciekawość tego, co nas otacza. Dzieci chętnie przystępują do wszelkich zadań, które mają charakter doświadczenia lub eksperymentu. Zajęcia zawierające tego typu działania wyzwalają w uczniach większą aktywność, chęć do działania, prowokują pytania, prowadzą do szybszego … Czytaj dalej
Szkolny konkurs recytatorski.
Zapraszamy do udziału w szkolnym konkursie recytatorskim.
Regulamin Szkolnego Konkursu Recytatorskiego „Co nam w duszy gra…, czyli nasze ulubione wiersze”:
http://sp4wieliczka.pl/wp-content/uploads/2022/01/Szkolny-Konkurs-Racytatorski-regulamin-2021_22.docx.pdf… Czytaj dalej
Blog
Owiń w bawełnę czyli jak rozwijać umiejętności semantyczne ucznia.
W pracy logopedycznej istotnym aspektem jest rozwijanie słownictwa, a także kształtowaniem umiejętności definiowania oraz tworzenia i nazywania pojęć. Uczniowie z trudnościami językowymi mają często kłopot z przypomnieniem sobie właściwego słowa. Pomocne w tym przypadku są rożnego rodzaju gry edukacyjne … Czytaj dalej
Być jak Erazm Jerzmanowski…
Erazm Józef Jerzmanowski herbu Dołęga, patron naszej szkoły zwany „polskim Noblem” był wielkim patriotą, mecenasem, działaczem społecznym i filantropem, ale także chemikiem, inżynierem, wynalazcą i przemysłowcem. Na lekcjach chemii, zajęciach koła chemicznego,
zajęciach świetlicowych oraz podczas wycieczek tematycznych i … Czytaj dalej
Jak w ciekawy sposób utrwalać mitologię?
LEKCJA JĘZYKA POLSKIEGO
Temat: Sprzątamy „stajnię Augiasza” – powtórzenie i utrwalenie wiadomości o mitologii.
Pragniemy przedstawić pomysł na przeprowadzenie lekcji podsumowującej
i utrwalającej wiadomości na temat wybranych mitów omawianych na zajęciach języka polskiego w klasie piątej. Podczas zajęć uczniowie nie tylko … Czytaj dalej
Dlaczego my?
Jesteśmy szkołą aktywną i powszechnie docenianą.
Zobacz nasze wyróżnienia: